Nieuws

UNETO-VNI maakt techniek achter Nederland zichtbaar via social media

10 november 2014

Strukton Worksphere maakt deel uit van de UNETO-VNI social media campagne 'De Techniek achter Nederland'. Hiermee brengt de ondernemersorganisatie samen met leden en andere betrokken partijen het belang van techniek onder de aandacht van zakelijke opdrachtgevers én het grote publiek.

TechniekNL-tweet5_banner 

Initiator UNETO-VNI wil graag met haar leden het maatschappelijk belang en de inventiviteit van de branche onder de aandacht brengen bij zakelijke opdrachtgevers, beslissers, stakeholders, het onderwijsveld, politiek en het grote publiek. Er zijn talrijke oplossingen vanuit onze branche voor vraagstukken rondom Energie, Zorg, Mobiliteit en Veiligheid waarmee wij beslissers in Nederland een stap verder op weg willen helpen.

Op een gezamenlijk platform www.detechniekachternederland.nl delen leden en andere betrokken partijen inspirerende verhalen en innovatieve projecten. Met  #TechniekNL  worden  via social media als LinkedIn, Twitter en Facebook de verhalen en projecten verder verspreid. Met de campagne wordt de installatiebranche eigentijds op de markt gezet.

 

ZSTlrMJTzeE

UNETO-VNI heeft gekozen voor een social media campagne om ook jongeren bij het initiatief te betrekken. Via deze campagne kunnen jongeren zien waar de installatiebranche voor staat, zich laten inspireren én deelnemen aan de discussie.